onsdag 9 september 2009

Irlänska Derbyt 2010

Hej! Jag har tänkt att ett team med 4 Crimdon hundar till det Irlänska Derbyt 2010, vi betalar för resan över och uppstallningen av alla 4 hundar. Vi kommer att vara borta ca 1,5 månad så att hundarna får tid att vänja sig med harsystemet.

Irlänska Derbyt hålls på Shelbourne park i Dublin över 520m, prispengarna ligger på totalt ca 3 miljoner kronor, Vinnaren får ca 1,8 miljoner kronor, anmälnings kostnad är ca 3,500skr och detta får ni som ägare betala, det är en engångskostnad.

Du behöver rabies vaccinera din hund, de som inte är rabies vaccinerad måste chippa, skaffa pass och rabies vaccinera då det tar ungefär 10 månader att bli klart för att åka till Irland.  Om du är intresserad av att skicka dina hundar så kontakta mig omedelbart, jag kommer att plocka ut de fyra bästa hundarna så sent som möjligt. Jag kommer inte att se på trail resultat endast tävlingsresultat.

Om ni vill följa era hundar, så måste ni arrangera det själv. Jag har bara plats för 1 passagerare och det blir min co-driver.

Låt mig veta så snabbt som möjligt om du är intresserad och inga hundar över 3 års ålder.

Vem vill försöka vinna 1.8 MILLION kronor.